sobota, 26 października 2013

jesienne inspiracje

Jesień wcale nie musi być straszna i zła,
Kiedy się chęci i dobry humor ma.
Świat nabiera nowych odcieni,
I pięknymi kolorami się mieni.

Jest taka pora bajkowa,
Piękna, radosna i kolorowa.
To polska złota jesień nasza,
Co na spacery długie zaprasza.
Jesień co pachnie goździkami,
Cytryną, cynamonem i pomarańczami.
Jesień pięknie i świeżo pachnąca,
Złotymi liśćmi i promieniami słońca.
Ona wyraża nasze nastroje,
Kiedy jesteśmy razem we dwoje.
Jesień pachnąca ogniem w kominku,
Zaprasza na wieczór przy czerwonym winku.
A wiatr szeleści muzyczne nutki,
By nie dopadły nas jakieś smutki...

Bo jesień to koloru głębia,
Która tajniki w sobie zgłębia:
Subtelności i świeżości,
Ona daje poczucie radości.
Jesień jest porą tajemniczości,
Mgiełki deszczyku, siły i delikatności.
Urok tradycji i smak harmonii w niej gości,
A nasza rodzinka jest pełna miłości.


To taka moja rymowana refleksja na temat jesieni,
I małe wprowadzenie do tego co Wam chcę dziś pokazać...

Pytacie co to takiego...?

Otóż:

Za oknem jesień a co za tym idzie wszędzie pełno liści,
liście tu,
liście tam,
Dla jednych to udręka dla innych raj na ziemi...

Czym te liście są dla mnie?
Dla mnie to raj na ziemi ♥

A dla Was?

Ja liście dziś zamieniam w róże ;)
...
...
...

Zapraszam






















***
I z tą oto moją pracą biorę udział w wyzwaniu na:

***


scrapek wyzwanie Matka Natura





*****

Craftowy Ogródek wyzwanie Natura




***




13 komentarzy:

  1. fantastyczna praca:) dziekuję za udział w moim Candy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) miło słyszeć takie słowa na początku a raczej starcie mojej przygody z "ręcznie robione" ;)
      a udział w candy to sama przyjemność :) pozdrawiam

      Usuń
  2. piękne róże, świetny pomysł na wykorzystanie darów jesieni :) a wiersz super :)
    dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia!
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne róże, świetny pomysł na wykorzystanie darów jesieni :) a wiersz super :)
    dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia!
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję ;) cieszę się że się podoba :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Czy mogę dołączyć do grona podczytujących? bardo podobają mnie się Twoje stroiki jesienne. Są piękne!
    Zapraszam również do mnie http://szkatulkainspiracji.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście że tak ;) serdecznie zapraszam do obserwacji ;)

      Usuń
    2. dziękuję, już jestem w obserwujących :)

      Usuń
  5. Śliczne zdjęcia!

    U nas konkurs w którym wygrywa każdy, zapraszamy do wzięcia udziału :*
    http://superfakekids.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba, i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie napisane i bajkowe zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń