piątek, 18 października 2013

Przydasiowo

Dla tych którzy uwielbiają tworzyć i robi coś z niczego
W internecie powstało coś wspaniałego.
To sklep z pasją tworzony
Dla artystycznych dusz stworzony...

To sklepik o nazwie Przydasiowo
W którym znajdziecie to i owo
A co dokładnie jeśli wiedzieć chcecie
To na pewno tu wejdziecie...

Ja przez przypadek tu zajrzałam
I od razu w nim się zakochałam...





A na dodatek Przydasiowo candy organizuje
A ja o wygranej śnię i plany cichutko snuję


Bo do wygrania są takie perełki co wywołują uśmiech na twarzy
Taka wygrana baaardzo mi się marzy
A że zaczynam przygodę z tworzeniem własnymi rączkami
Dlatego czekam na losowanie z zaciśniętymi kciukami
I gdyby mi się udało i bym te cukiereczki wygrała
To ze szczęścia do nieba bym chyba skakała
Bo z ich pomocą pięknie bym tworzyła
Wszystko co tylko bym sobie wyśniła 
Więc na wyniki będę teraz czekała z niecierpliwością
I z nadzieją że Przydasiowo zaskoczy mnie radosną wiadomością 
 
***
 

EDIT

I zobaczcie jak ślicznie zostałam wyróżniona


***

 

4 komentarze:

  1. No jak tu siedzę wmurowało mnie ! ślicznie dziękuje za wspaniały opis wręcz poemat. To bardzo miłe. Bardzo to doceniam i życzę powodzenia na początku twórczości blogowej :)
    Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że się podoba ;) miło słyszeć takie słowa :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Poproszę o adres do wysyłki frankowyzakatek@wp.pl Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń