poniedziałek, 26 sierpnia 2013

witam

Witam, Dzień dobry, Cześć.

Długo zastanawiałam się nad tym czy założyć bloga.... 
hmmm... 
bo o czym miałabym niby pisać...?
a jaką nazwę miałby nosić ten mój blog...?
i czy znajdzie się ktoś kogo zainteresuje to o czym piszę...?

Dużo za a jeszcze więcej przeciw
No ale chyba warto spróbować
Co z tego wyniknie...?
Nasz niemiłosierny dziadek... "Czas" pokarze.

Wymyśliłam nazwę, w głowie mam zarys tego jak blog ma wyglądać i o czym pisać.
Mniej więcej ma to wyglądać tak:

all this our world czyli cały ten nasz świat to blog o nas i o was, dla nas i dla was,
o pogodzie i niepogodzie czyli o radościach i smutkach dnia codziennego,
 o naszych wyjazdach,
o naszej modzie, o testowaniu, o życiu po prostu

...

Jestem B. 
co w łacinie oznacza nic innego jak: szczęśliwa, przynosząca szczęście. Imię moje jest także tłumaczone z języka greckiego i oznacza walcząca...

Moja córka K.
co oznacza ambitna, wysoko mierząca i nie przejmująca się opinią innych...
hmmm ciekawe (bo to zaledwie 7 latka)



...

Zatem serdecznie zapraszam do oglądania, komentowania, obserwowania
i mam nadzieję
...
czerpania inspiracji


***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz