wtorek, 27 sierpnia 2013

ikea szał

Tak...! I stało się... Już jest....! Nowy katalog IKEA 2014 





To dziś nowy katalog IKEA wyszedł z ukrycia i zapukał do niejednych drzwi naszych domów z pięknym hasłem: "Dom to frajda" czyli "Jak się bawić?" 
oraz z cennym opisem na okładce:
"Mieszkanie to tworzenie przestrzeni dla codziennego życia. Dla wszystkich rzeczy, które chcecie razem robić. Dla wszystkich rzeczy, które kochacie. I dla bliskich, z którymi spędzacie swój czas. Dzięki tym drobnym, codziennym sprawom dom staje się frajdą. Przejrzyj katalog i przekonaj się, że mieszkanie może stać się placem twórczych zabaw dla dorosłych i dzieci."


Zgadzam się z tym przesłaniem w stu procentach. Bo dla mnie IKEA to sklep numer 1 
i nie ma takiego drugiego...

styl i funkcjonalność

elegancja i prostota

kolor i lekkość

wygoda i dusza

po prostu

pasja


Do mnie nowy katalog niestety jeszcze nie zawitał, więc ciągle pozostaje mi czekać i zaglądać do wersji on line. Jeśli do Was też jeszcze nie zapukał zapraszam do wspólnego oglądania tu i czerpania inspiracji.


A oto kilka perełek, które znalazłam w katalogu:

W tym sezonie IKEĄ rządzi kolor...!


trochę słońca





trochę nieba





trochę zieleni







i soczystej pomarańczy





No i jak Was tu nie kochać






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz